Een lange reis! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anja Zandbergen - WaarBenJij.nu Een lange reis! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anja Zandbergen - WaarBenJij.nu

Een lange reis!

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

06 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Vandaag aangekomen in Bangkok na een lange vliegreis van 11 uur. We werden gisteren om 18 uur naar Schiphol gebracht door Gradda. De rij voor balie 25 was lang en onoverzichtelijk. Gelukkig was er nog net voldoende tijd voor een pasta of pizza. Op weg naar de gate pakten we nog net de uitslag België-Argentinië mee (de volgende potentiele tegenstander van Nederland). Helaas heeft België het niet gered.

De kinderen keken hun ogen uit bij binnenkomst in het vliegtuig van Eva Air. Wat een luxe, zeker bij de Royal Laurel Class. Dit is wel even wat anders dan Ryan Air. Toen Nederland in Brazilië de wedstrijd tegen Costa Rica aftrapte, zette onze piloot de motoren aan en moest alle apparatuur uitgeschakeld worden. We hebben van de wedstrijd tijdens de vlucht ook niets meegekregen totdat we, bij aankomst in Bangkok, een luid gebrul hoorde. We hebben het gehaald!

Op de airport werden we opgewacht door Mr. Chow die met ons meereisde naar het hotel. Gedurende de rit werden we regelmatig voorzien van informatie en tips in een taal die op Engels leek maar voor mij heel moeilijk verstaanbaar was.

De kinderen hebben na aankomst lekker een verfrissende duik genomen in het zwembad van het hotel en wij kwamen bij van de lange reis, onder het genot van een drankje op het terras. Daarna nog even de Silom Road opgegaan waar de kraampjes voor de avondmarkt al werden uitgestald. We hebben gegeten in de kelder van een groot winkelcentrum waar wij als enige “falang” tussen de Thaise mensen zaten. Daarna snel naar bed, we zijn kapot.