Een kleine wereld - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Anja Zandbergen - WaarBenJij.nu Een kleine wereld - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Anja Zandbergen - WaarBenJij.nu

Een kleine wereld

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

11 Juli 2014 | Thailand, Kanchanaburi

Vandaag hebben we als groep gekozen om de Erawan watervallen te bezoeken in plaats van het Mon dorp, wat uitgesteld is naar morgen. Na het ontbijt vertrokken we met 2 boten naar de opstap plaats waar we met 2 pickup truck onze tocht vervolgde voor een rit van 45 minuten. Het was een leuke en verkoelende tocht. Eenmaal aangekomen bij de watervallen hebben we unaniem besloten direct naar level 7 (hoogste level) te gaan. Het was een zware maar prachtige wandeling die absoluut de moeite waard was. Eenmaal boven waren we wel toe aan het beetje verkoeling. Bas heeft gezwommen en Malou en ik hebben onze voeten gekoeld. Wij vonden het een beetje eng vanwege de visjes die aan je voeten knabbelden. Op de weg terug, wat overigens een stuk makkelijker ging, liep ik een collega "Ton Reurts" tegen het lijf die samen met zijn gezin nog de weg naar boven moest trotseren.

Onze chauffeurs stonden al met de lunchboxen op te wachten op de parkeerplaats. Na het nuttigen van de lunch in de pickup trucks, gingen we weer huiswaarts. De rest van de middag was ter vrije besteding. En wat kan je anders doen dan zwemmen in de rivier?